Eén miljoen Metro­lezers opge­roepen te kiezen voor duur­zaamheid en mededogen


8 juni 2010

Op de laatste dag voor de verkiezingen heeft de Partij voor de Dieren met steun van een gulle sponsor een outsert van vier pagina's geplaatst om het dagblad Metro. Een unieke mogelijkheid om 1 miljoen kiezers in overweging te geven niet te kiezen voor de eenzijdige en zeer kortzichtige 'business as usual' campagnes, maar te kiezen voor de radicaal andere keuze die noodzakelijk is om de aarde bewoonbaar te houden voor toekomstige generaties mensen en dieren.

Marianne Thieme schrijft op de voorpagina: "Hebzucht en roofbouw veroorzaken de ene crisis na de andere. En toch gaan deze verkiezingen weer over niets anders dan geld. Als alle Metrolezers morgen kiezen voor verandering, is dat het begin van een duurzaam Nederland. Met respect voor dieren, natuur en milieu. Laten we een vuist maken, verhef je stem…"

Heb je de Metro niet gezien? Je kunt 'm hier ook downloaden.

Gerelateerd nieuws

Graanadvertentie Partij voor de Dieren vernield met chemisch middel

Amsterdam, 8 juni 2010 - De 35.000m2 grote graanadvertentie die de Partij voor de Dieren had laten inzaaien in Nieuw Venne...

Lees verder

Nieuw boek: Meat the Truth

De Nicolaas G. Pierson Foundation heeft een Engelstalige bundle ‘Meat the Truth, Essays on Livestock Production, Sustainab...

Lees verder

Blijf op de hoogte van het laatste landelijke nieuws

    Abonneer op de nieuwsbrief