Photo­shopper wint 1.000 € met Animal D-day


5 maart 2007

Roadmovie virtuele verkiezingscampagne Partij voor de Dieren trekt veel bekijks

Amsterdam, 6 maart 2007 - In de webstrijd die de Partij voor de Dieren heeft uitgeschreven in het kader van de virtuele verkiezingscampagne, is de hoofdprijs van 1.000€ gewonnen door Bart van Brussel met zijn inzending die een soort animal d-day toont. In het stadscentrum van Amsterdam landen de meest uiteenlopende dieren aan vrolijk gekleurde Partij voor de Dieren ballonnen.

Inzet van de webstrijd was het vervaardigen van beelden van een virtuele verkiezingscampagne. De beelden zijn verwerkt in een virtuele roadmovie met muziek van lijstduwer Charlie Dée. In de film kunnen ontvangers zichzelf terugzien op campagne met Marianne Thieme.

De roadmovie is te bekijken en door te sturen via www.partijvoordedieren.nl en wordt vanavond uitgezonden in de zendtijd voor politieke partijen om 17:50 uur op Nederland 1.

Gerelateerd nieuws

Groenlinks bestuurder komt twee dagen voor verkiezingen tot inkeer

Den Haag, 5 maart 2007 - De Noord-Hollandse Gedeputeerde Moens van Groenlinks lijkt twee dagen voor de verkiezingen voor Prov...

Lees verder

Partij voor de Dieren lanceert eigen diervriendelijke postzegels & rookworst protestzegels

Amsterdam, 6 maart 2007 - Na klachten van partijleden over het feit dat TNT Post reguliere postzegels heeft uitgegeven met af...

Lees verder

Blijf op de hoogte van het laatste landelijke nieuws

    Abonneer op de nieuwsbrief